-KENANGAN-

Thursday, August 4, 2011
Hatiku telah hilang bersama
hatimu meninggalkan aku
sendiri dan sunyi
mengapa kau pergi

Dan kini hatiku terbawa
kenangan yang indah bersama
dirimu dewiku
mengapa kau pergi

Jika memang harus kau tinggalkan semua
tinggalkanlah dengan keindahan
jika memang harus cinta kau pisahkan
pergilah dengan sebuah pesan
bukanlah dengan kesedihan

Dan kini hatiku terbawa
kenangan kenangan yang dulu

...

 Assalamualaikum wbt buat para sahabatku yg jauh yg dekat yg sentiasa ada utk aku..jam sudah 4.43 a.m tp aku belum lg tido menantikan jam 5.15 a.m terasa lama betul..dr jam 12 a.m td mcm² dh aku buat sampai aku pn xtaw nk buat apa dh skrg..Dok syiOk² aku mengadap tingkap smbil sedut² asap smbil tgk view kl teringat plak aku kt si 'dia'. Masuk arini da 2 minggu 'dia' selamat menjalani operation. Xtaw la how is 'she' right now. Tiap kali teringat aku asa mcm nk aje aku msg 'dia'. Aku pn amik hp aku baru je nk mula mnaip, "tak payah lh aku nk sebok² hal 'dia' lg!" "bkn ke 'dia' reject aku?". Itu plak yg terdetik di ati aku. Aduhai tp aku rindukn 'dia'. Aku just nk tanya kabar 'dia' sj tp ntah sampai lani asek aku nk msg 'dia', ati aku musti block aku. huhu!! Tp apa pn doa aku xpnah lekang utk 'dia' even 'dia' bkn hak mlik aku lani pn.

 Takpe la takdir Tuhan da tetap lagu tu kn apa nk buat. lg pn org kata klo kita nk 'someone' tu bahagia xsmestinya dgn kita aje kn. Aku redha lh. Mybe ada yg lbih baek dr aku menanti 'dia'. At least bila aku egt blik 'dia' da pn maafkn salah silap² aku. Cuma aku terkilan dgn cara 'dia' mtk aku lpaskn 'dia' dlu huhu!..Alasan yg xmunasabah smpi lani buat aku tertanya² knp akhirnya musti cmni?? Oh Tuhan! knp ending nya musti lagu ni? Kdg² terlintas gk kt ati ni nk merasa hepi ending mcm dlm movie² tu haha!!. Astarfirullah!!..ta baek melawan ketentuan Ilahi. Dr aku duk ungkit hal lama ni baek aku doakn yg terbaek utk 'dia'. "Oi mcik sy doakn yg terbaek utk mcik ya!!"- teringat blik dulu² ini la ayat aku salu ckp kt dia bila 'dia' xsihat..hihi sweet memories keh²~

 Hohoho..da jam 5.10 a.m aku nk p masak kg xsempat nk mkn udah le tu mengulit kenangan lama. Tak baek di kenang mnde lama kn, bilang kwn² aku. Akhir kata aku nk wish kt si 'dia' semoga awk cpt smbuh dan kembali mcm dulu kala, jgn mudah ptus asa terus melangkah ke hadapan. Yg semalam itu KENANGAN yg esok ini KENYATAAN Yg akan dtg kala adalah IMPIAN!!..Sekian smpi di sini lain kali jupe lg.wassalam wbt.[.^^.]

2 comments:

ainzakirah Says:
August 25, 2011 at 11:50 AM

semoga si 'dia' cpt sembuh..

Anonymous Says:
August 25, 2011 at 10:11 PM

n d harapkn kmu gmbira ngn kehadiran 'dia' dlm hdupmu....